İADE POLİTİKASI

 

İade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde YURTİÇİ KARGO firmasına iade kodunu belirterek anlık olarak kargo firmasına herhangi bir ücret ödemesi yapmadan ürünü teslim edebilirsiniz. Ürün içerisine İade notu eklendiği takdirde birimde görev yapan arkadaşlarımız işleminizi en kısa süre de ve doğru şekilde işleme alacaklardır. Ürünleri bu şekilde iade belirtilerek gönderebilirsiniz.

 

Değişim işlemleri tarafımızda mevcut değildir. Değişim için yapabileceğiniz uygulama iade ederek yeni sipariş vermeniz olabilecektir.

 

İade işlemlerinde oluşturacağınız anlaşmalı kargomuz Yurtiçi İade Kargo Kodu ile Retrobird ödemeli olarak göndermeniz gereklidir. Ürün tarafımıza ulaştığında iade ettiğiniz ürün bedeli düşümü sonrasında kargo bedava kampanyamızda belirtilen tutarın altında kalıyor ise gönderim kargo bedeli düşülerek sizlere geri ödenecektir. 

 

 

Kargo Ücret Tarifesi;

  • 2500 TL üzeri siparişlerde alıcıya gönderim ücreti tarafımıza aittir.
  • 2500 TL üzeri siparişlerin kısmi iadesi durumunda alıcya gönderim ve iade kargo ücreti tarafımıza aittir.
  • 2500 TL üzeri siparişlerin tam iadesi durumunda gönderim ücreti alıcıya, iade kargo ücreti tarafımza aittir. 
  • 2500 TL altı siparişlerin gönderim ücretleri alıcıya ait, iade kargo ücreti tarafımıza aittir.

İade işlemlerinde alıcıya gönderim kargo kesintisi yukarıda belirtilen kargo tarfisine göre yapılacaktır.

 

 

Kargo teslimatı, müşteri tarafından sağlanamıyor ise (yanlış adres belirtilmesi, adreste bulunamama, kargo verildikten sonra vazgeçilmesi) yine kargo ücretleri alıcıya aittir. 

 

Hijyen sebebi ile takılarımızda, iç giyim alt gruplarda ve maske gibi ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.

 

İade gönderilerinizin takibini yapabilmek amacıyla kargo firmasından gönderi kodunuzu alabilirsiniz.

 

 

Kampanya Durumlarında

 

- X tutar sonrası kargo bedava kampanyasında(Örneğin: X TL ve üzeri kargo bedava) iade edilen ürünle birlikte "x" tutarın altına inilirse gönderi kargo ücreti kesilerek iade işlemi gerçekleştirilir. Kalan tutar var ise iade edilir, aradaki fark iade edilen ürün tutarını aşar ise kalan ücret talep edilebilir.

 

 

Üyelik Yaptırmadan Sipariş Veren Müşterilerimiz İçin Gerekli İşlemler

 

Üyeliği olmadan sipariş veren müşterilerimiz, iade işlemini Menüde yer alan Üyeliksiz Sipariş İşlemleri üzerinden "İADE İŞLEMLERİ" linkine tıklayarak en alt tarafta sipariş bilgilerini girerek iade talebi oluşturabilirler. 

 

- İade Talebi Onayı: İade talebiniz tarafımızca alındı ve işleme konuldu şeklinde Retrobird tarafımızdan bir e-posta gönderilecektir. İade işleminin başladığını onaylamak için bu e-postayı göndermekteyiz.

 

    Talebinizi değişim olarak belirtirseniz, değişim işlemi tarafımızda uygulanan bir uygulama olmadığı için iade talebine çevrilecektir.

 

- Para İadesi Onayı: İade tutarı bankamız tarafından onaylandığında, çalıştığımız pos firmasından iade işleminin tamamlandığını belirten bir e-posta alacaksınız. İade tutarınız, orijinal ödeme yönteminize geri gönderilecektir.

 

- Referans Numarası: İşlemi kontrol etmek ve takip etmek için kullanabileceğiniz referans numarası, iade işlemi sırasında kullanılan POS firmamız tarafından sağlanacak ve e-postada yer alacaktır. Bu referans numarası ile bankanızdan işleminizi kolayca takip edebilirsiniz.

İade sürecinizle ilgili herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

 

 

İADE KARGO KODU

Kargo Kodunu nasıl alacağınızı detaylı olarak açıkladığımız sayfaya "buraya tıklayarak" ulaşabilirsiniz. 

 

ADRES: 

Caferağa mh. Moda cd. No:28/B
Kadıköy/İstanbul

 

 

MAĞAZADAN İADE

 

retrobird.com.tr ve Retrobird mobil uygulamalarından yapılan ve ıskonto tutarı uygulanmamış siparişlerin iade işlemlerini 15 gün içerisinde mağazalarımızdan anında gerçekleştirebilirsiniz.

Diğer iade için ürünlerimizi mağazalarımıza teslim edebilir ve iade sürecinizi mağazalarımız aracılığıyla başlatabilirsiniz. Mağazalarımız iade etmek istediğiniz ürünleri en kısa sürede merkezimize ulaştıracak ve işleminiz gerçekleştirilecektir.

Mağazalarımız bu işlemde teslimat noktası olarak görev yapacak olup, iade işlemleriniz ile ilgili süreci başlatacaktır.


 
Ücret İadesi

 

Kredi kartı ile yapılan alışverişlerin iadeleri, alışveriş yapılan kredi kartına yapılmaktadır. Farkı bir kredi kartına veya nakit olarak iade yapılamamaktadır. Kredi kartlarına yapılan iadeler bankanıza bağlı olarak 20 iş günü içerisinde kart hesabınıza geçecektir.

 

Kampanyalar için ücret iadeleri hakkında "Mesafeli Satış Sözleşmesi"'nde kampanyalar alanını kontrol etmenizi rica ederiz.


YURTİÇİ Kargo: 89 TL (tek yön) 

 

Taksitli ödemelerinizde;

    İade tutarının tamamı kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde tarafımızca yapılır.
    İade tutarını bir sonraki ekstrenizde "artı bakiye" bakiye olarak görebilirsiniz. Bankanız taksit tutarını, seçtiğiniz taksit sayısı kadar ayda kartınıza iade eder.
    Eğer iadeden önce herhangi bir taksit ödemesi yapıldıysa, iadeden sonraki ayda bankanız ödediğiniz taksitlerdeki bakiyenin tamamını yatırır.

Banka Kartı veya Kredi Kartı ile yapılan ödemelerinizin geri ödeme süresi bankalara göre farklılık göstermektedir. Ödeme bilgilerinizi bankanızdan öğrenebilir ya da hesap ekstrenizden kontrol edebilirsiniz.

Havale/EFT ile yapılan ödemelerinizin geri ödemesi EFT‘nin ya da havalenin bağlı olduğu ya da gönderildiği hesap numarasına havale yoluyla geri ödenir.

İade işlemi yapılan ürünlerde kullandığınız hediye çeki bedeli, hesabınıza yeniden tanımlanmaz. Kampanya süresince verilen kuponlar, kampanya bitiminden sonra kullanılamaz.

Kargo-teslimat ücreti iade edilmez.

 

 

Müşteri Hizmetleri

 

Stil danışmanlığı, siparişleriniz ile ilgili merak ettikleriniz, iade ile ilgili sorularınız ve Retrobird ile ilgili tüm konular için bize aşağıdaki iletişim kanallarıyla ulaşabilirsiniz.

Telefon: 0544 270 80 91

E-Posta: retrobird@retrobird.com.tr

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR