SIKÇA SORULAN SORULAR(SSS)

 

 

1. Nasıl sipariş verebilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz.

1- Ana sayfamızda yer alan son eklenen ürünler dahil, sizin için özenle hazırlanan menümüzden dilediğiniz ürünlere göz atın.

2- Satın almak istediğiniz ürünleri, uygun bedenleri seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Size uygun beden seçimi için ürün detay sayfasındaki 'Beden Tablosu' alanından yararlanabilirsiniz.)

3- Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın sağ üst köşesinde yer alan "Sepetim" simgesine tıklayın.

4- Devam etmek için “SİPARİŞİ TAMAMLA” butonuna tıklayın.

5- Kargo adresi alanını detaylı ve doğru bir şekilde doldurun. Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin. Gerekli bilgileri doldurarak "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayın. İşleminiz tamam; siparişiniz alınmıştır! Güle güle kullanın :)

 

 

2. Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üyeliksiz Devam Et' demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.

 

 

3. Siparişimi nasıl takip ederim?

Siparişinizin durumunuzu;

  • Ana sayfada bulunan "SİPARİŞ TAKİP" butonuna tıklayarak,
  • Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim"

bölümünden öğrenebilirsiniz...

 

 

4. Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?

Türkiye gönderilerimizde sözleşmeli olduğumuz kargo firmalarımız;

-Yurtiçi Kargo

-UPS

-Hepsijet

 

 

5. Ürün fiyatlarına nereden bakabilirim?

Tüm çeşitlerimize Ve fiyat bilgimize web sitenizden ulaşabilirsiniz.

www.retrobird.com.tr

Kapıda ödeme Kredi kartı ve Havale seçenekleri ile Türkiye'nin her yerine kargo ile gönderim yapıyoruz. 🌿

 

 

6. Herhangi bir konuda nasıl destek alabilirim?

İşletmemiz ve ürünlerimiz ile ilgili her konuda tarafımıza ulaşabilirsiniz.

Dilerseniz DM yolu ile sorabilirsiniz.

Veya

05442708091 nolu telefon numarası üzerinden arama veya whatsapp ile tarafımıza ulaşabilirsiniz

Telefon numarası için mesai saatleri ;

Pazartesi - Cuma : 09:00 - 18:00

Cumartesi : 09:00 - 14:00

PAZAR : MESAİ DIŞIDIR.

 

 

7. İadeniz var mı?

Merhaba iade politikası kısmımıza göz atabilirsiniz.

İade Politikamız

Ürün / ürünler alıcıya teslim edildikten sonraki 15 gün içerisinde Kargo ile geri gönderilmelidir.Göndereceğiniz ürünlerin kullanılmamış ve ürün etiketinin çıkarılmamış olması gerekmektedir. Tarafınıza gelen evraklar ile beraber ile anlaşmalı kargomuza teslim edebilirsiniz. İade (tek yön) ve değişimlerde (gidiş – dönüş ) kargo bedeli alıcıya aittir. Aşağıdaki kod ile gönderilen kargoların kargo bedeli, ürün bedelinden düşülerek iade bedeli hesaba/karta yatırılır. Değişim için whatsapp müşteri hattı ile iletişime geçebilirsiniz. 0544 270 80 91

Anlaşmalı Kargo Firmaları :

YURTİÇİ Kargo; İade ve değişimler için sitemizden kod alınması mecburidir.

 

 

8. Değişim var mı?

Merhaba

Değişim yapabilirsiniz.

Ürün / ürünler alıcıya teslim edildikten sonraki 15 gün içerisinde Kargo ile geri gönderilmelidir.Göndereceğiniz ürünlerin kullanılmamış ve ürün etiketinin çıkarılmamış olması gerekmektedir. Kargo bedeli alıcıya aittir.

Değişim için whatsapp müşteri hattı ile iletişime geçebilirsiniz. 0544 270 80 91

Anlaşmalı Kargo Firmaları :

YURTİÇİ Kargo; İade ve değişimler için sitemizden kod alınması mecburidir.

 

 

9. Kargo ücretleri nelerdir?

Siparişinize ait kargo ücreti seçmiş olduğunuz gönderim ülkesine ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişiklik göstermektedir. Siparişinize ait kargo ücretini adres adımındaki kargo seçim ekranında ve ödeme sayfanızda görebilirsiniz.

 

 

10. Kapıda ödeme var mı?

Sizin kendinizi rahat ve güvenli hissetmeniz için bu seçeneğimiz mevcuttur. Kapıda ödeme seçenekli sipariş verdiğinizde öncelikle ekibimiz sizden onay almaktadır. Yurtiçi Kargo : Kapıda nakit ödeme seçeneği mevcuttur. UPS Kargo : Kapıda nakit ve kredi kartı ödeme seçeneği mevcuttur. Kapıda ödeme seçeneklerinde kargo ücretlerine ek ücret tahsil edilmektedir. Kapıda ödeme ile aldığınız ürünlerdeki iadeler nakit ise İBAN adresinize, kredi kartı ile alışverişlerde kullanmış olduğunuz karta geri yatırılmaktadır.

 

 

11. Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişlerinizdeki tüm ürünler hızlı kargo için uygunluk sağlıyorsa, siparişlerinizi 24 saat içerisinde ilgili kargo firmasına teslim etmek üzere hazırlıyoruz. Siparişinizde tedarik edilmesi gereken ürün/ürünler olması durumunda kargoya verilme sürelerinde değişkenlik olabilmektedir.

 

 

12. Stoklarınız ne sıklıkla güncelleniyor?

Retrobird.com.tr'ye her gün yeni ürünler geldiği gibi tükenen ve talep gören ürünlerin de stoklarını sizin için yeniliyoruz. Beğendiğiniz fakat yeterli stok bulunmadığı için sipariş veremediğiniz ürünün stoğa geldiğinde haberdar olmak için ürün detay sayfasında “Stoğa Gelince Haber Ver” özelliğimizi kullanabilirsiniz. Daha fazla yeni ürün ve yenilenen stoklar için ise online mağazamızı daha sık ziyaret edebilirsiniz.

 

 

13. Sitenizden başka stok var mı?

Satışa sunulabilir ürünlerimizin stoklarının tamamı online mağazamız ile sınırlıdır. Mağaza stokumuz ayrı olarak mevcuttur.

 

 

14. Sepetimdeki ürünler tükenir mi?

Sepetinize eklediğiniz ürünler için stok revizesi yapılamamaktadır. Sepetinize eklediğiniz ürünü satın almadığınız sürece tükenme ihtimali bulunmaktadır.

 

 

15. Sitenizdeki tüm ürünler mağazalarda da mevcut mu?

Evet. Retrobird.com.tr adresindeki tüm ürünleri mağazamızda da mevcuttur. Siz değerli misafirlerimiz ürünlerimizi görebilmesi için mağazamızda ağırlamaktan memnuniyet duyarız. Ürünlerimizi fiziki olarak incelemek isterseniz mağazamızı da ziyaret edebilirsiniz.

Aşağıdaki linkten detaylı adres ve bilgilerimize ulaşabilirsiniz.

İletişim

 

 

16. Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Kargo firmaları hafta içi 09:00-18:00 arasında, Cumartesi günleri ise 09:00-13:00 saatleri arasında teslimat yapar. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmaz.

 

 

17. Hangi ülkelere gönderim yapıyorsunuz?

100'den fazla ülkeye gönderim yapmaktayız.

Sıklıkla gönderim yaptığımız ülkelerden bazılarını aşağıda listeledik. Eğer adres adımlarında ülkeniz listede yer almıyorsa [email protected] adresine mail atarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

-Amerika

A.B.D, Arjantin, Brezilya, Kanada, Meksika

-Avrupa

Almanya, Arnavutluk, Avusturya, Belçika, Bosna Hersek, Bulgaristan, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Gürcistan, Hırvatistan, Hollanda, İspanya, İsveç, İsviçre, İtalya, Karadağ, Kıbrıs, Kosova, Litvanya, Lüksemburg, Macaristan, Makedonya, Malta, Moldova, Monako, Norveç, Polonya, Portekiz, Romanya, Rusya, Sırbistan, Ukranya, Yunanistan

-İngiltere

Kuzey İrlanda, İrlanda Cumhuriyeti, İskoçya

-Asya & Pasifik

-Avustralya, Azerbaycan, Kazakistan, Kırgızistan, Özbekistan, Türkmenistan

 

 

18. Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizin güvenli bir şekilde size ulaşmasını sağlamak önceliğimizdir.

*Siparişinizin bize iade edilmemesi için 2 gün içerisinde (Kargo firmasına göre değişiklik gösterebilir.) paketinizi belirtilen şubeden almanızı öneririz.

 

 

19. Kargo şubesinden teslim aldığım sipariş için kargo ücreti öder miyim?

Kargo ücretleri vermiş olduğunuz siparişinizin taşımacılık bedeli olduğu için kapınıza teslim edilmesi veya şubeden teslim alınması ile ücret farkı oluşmamaktadır. Kapıda Ödeme siparişlerde kargo şubesinden ödeme yaparak aldığınızda da Kapıda Ödeme Hizmet Aracılık Bedeli tahsil edilmektedir.

 

 

20. Siparişim ne zaman teslim edilir?

Satın aldığınız ürünlerin tahmini teslim tarihlerine göre en hızlı şekilde size ulaşacak şekilde gönderim sağlanır. Siparişiniz dağıtıma çıktığında tarafımızdan MAIL ile bilgilendirme sağlanır. Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişiniz kargo aşamalarını 'Kargom Nerede?' linkinden takip edebilirsiniz.

 

 

21. Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Sepetinizde taksit sınırlaması veya yasağı olan bir ürün yok ise alışverişinizde taksit kullanabilirsiniz. Taksit seçenekleri girmiş olduğunuz kart bilgilerinize göre sipariş ekranınızda size sunulmaktadır. Dilediğiniz taksit seçeneklerini belirleyerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

 

22. Kredi kartımı kaydediyor musunuz?

Yapacağınız ödemelerde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde bizimle paylaşılmamaktadır. Ayrıca retrobird.com.tr olarak kart saklama, kart kaydetme gibi hizmetler sunmuyoruz. Kısacası kart bilgileriniz kaydedilmiyor.

 

 

23. Kredi kartıyla ödeme yaparken güvende miyim?

Evet tamamen güvendesiniz. Retrobird.com.tr'de en yüksek güvenlik sistemi olan yeşil bar (ev ssl) uygulaması bulunmaktadır. 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan en iyi SSL Sertifikası kullanılır. Ödeme adımında kart bilgileriniz kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.

 

 

24. Havale ile ödeme yapabilir miyim?

Evet yapabilirsiniz. Sipariş adımlarını takip ettikten sonra ödeme seçeneği ekranından ''Havale'' seçeneği ile ilerleyebilirsiniz.

** Havale ödemelerinde not kısmına sipariş numaranızı yazmanız gereklidir.

 

 

25. Alışverişimi tamamlarken hata alırsam ne yapmalıyım?

Retrobird olarak her zaman hatasız ve %100 güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak için ve konforunuz adına çabalıyoruz, fakat bazen alışverişinizi tamamlarken bazı teknik hatalar ile karşılaşabilirsiniz. Endişe duymanıza gerek yok.

Bu gibi durumlarda sizlere en kısa sürede yardımcı olabilmemiz adına bizimle iletişime geçmenizi öneriyoruz. Bizlere iletişim sayfamız üzerinden ulaşabilirsiniz.

İletişim

 

 

26. Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

 

 

27. Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi kalıcı olarak iptal etmek(silmek) için Hesabım sayfasında Üyelik Bilgilerim sekmesindeki "Üyelik Bilgilerimi Sil" butonunu kullanabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR